lørdag den 14. juli 2007

Myreflittig

Selvom, der har været lidt stille her på siden i et stykke tid, har jeg været myreflittig.

Jeg åbnede d.23. juni min kunsthandel - stutz kunsthandel







Det var en dejlig dag, hvor mange kom forbi. Tak for det!
stutz kunsthandel holder til i kollektivbutikken Rat Race, stevnsgade 11, 2200 Kbh. Et kreativt miljø af designere, grafikere og kunst. Du kan læse mere på min hjemmeside stutz

Sommerudstillingen er en gruppeudstilling med de fire kunstnere, der udstiller i løbet af det næste halve år.



Du kan i øvrigt også finde stutz på myspace

Og, apropos myspace syntes jeg, det var på tide med en ny serie, så for et par uger siden, startede jeg en serie med alverdens kunst. Se serien på artblog.myspace

Ingen kommentarer:

"DET ER TUSIND GANGE BEDRE IKKE AT VIDE ET KUK OM "KUNST, END AT HAVE DEN HALV-VIDEN, DER LEDER IND I SNOBBERIET" E.H.GOMBRICH