fredag den 2. november 2007

Boghandlere i London

Den anden dag kom jeg forbi Guardians side med boghandler i London og blev helt overvældet. Der er boghandler nok til alene at tage til London med det formål. Alligevel mangler jeg en, som jeg aldrig undlader at kigge forbi, når jeg er i London. Nemlig Books for Cooks.



I en sidegade til Portobello Road ligger denne lille perle for elskere af kogebøger. Selvom lokalet er meget lille, har de fundet plads til en sofa og her har jeg siddet mange gange med en stabel bøger og forsøgt at vælge. De har kogebøger fra gulv til loft og inden for stort set alle kategorier. Tilknyttet er også en afdeling med kurser i madlavning. Det skal jeg prøve en dag!

Ingen kommentarer:

"DET ER TUSIND GANGE BEDRE IKKE AT VIDE ET KUK OM "KUNST, END AT HAVE DEN HALV-VIDEN, DER LEDER IND I SNOBBERIET" E.H.GOMBRICH