onsdag den 13. oktober 2010

Kanalen jeg ofte glemmer

Det har taget rigtig lang tid for mig at få DRK ind under huden. Lige siden starten er jeg blevet lige forbavset, hver gang jeg under en zappetur er kommet forbi kanalen. Det er dog langsomt ved at forandre sig.


Det sker stadig, at jeg om torsdagen glemmer Kunstrazzia, men heldigvis kan man jo gense programmerne på dr.dk. Så i går mens fjernsynet var optaget af en fodboldkamp, trak jeg mig tilbage med computeren og så Michael Jeppesens møde med Lilibeth Cuenca. I morgen vil jeg så gøre mit yderste for at tænde for kanalen kl.20.00, hvor han møder Malene Landgren.


Det går lidt bedre med at huske Kunstquizzen. Måske fordi det er sjovt selv at gætte med. Ikke kun under udsendelsen, men også på programmets hjemmeside, hvor der er en meget venlig quiz. Du får ganske enkelt en chance til, hvis du ikke har alle rigtige. Lige til du rammer plet.

I aften kl.21.00 er Kunstquizzen på besøg på AROS.

Ingen kommentarer:

"DET ER TUSIND GANGE BEDRE IKKE AT VIDE ET KUK OM "KUNST, END AT HAVE DEN HALV-VIDEN, DER LEDER IND I SNOBBERIET" E.H.GOMBRICH