søndag den 26. november 2006

Det net er da uudtømmeligt!

Ulla Lehrskov Uden titel


Her troede jeg, at jeg bare skulle sidde og drømme mig væk i magasinverden. Godt nok uden et glitterende magasin i hænderne, men bare sådan lige orientere mig om der er andet end Country Living der dur. Derfor gik jeg ind på Country Lifes hjemmeside. Det har indtil videre bragt mig forbi The Art Funds hjemmeside, ud i en diskussion om, hvorvidt vi har sådanne kunststøttende medlemsbaserede fonde herhjemme, en tur forbi National Trust , som jeg gerne ville have støttet ved at købe en fantastisk julemus til toppen af juletræet, men de sender umiddelbart ikke ud af landet og nu sidder jeg og hører tekno fra MoMas radioside . Et indlæg på Country Lifes side om kunst , bragte mig til en artikel: Listen online , hvor der foruden linket til MoMas radio er link til blandt andet BBC Arts . På MoMas radioside kan du foruden musik hører adskillige interwiev med kunstnere - blandt andet Guerilla Girls som tidligere har været omtalt her - Artist to Artist talks og meget meget andet.

Ingen kommentarer:

"DET ER TUSIND GANGE BEDRE IKKE AT VIDE ET KUK OM "KUNST, END AT HAVE DEN HALV-VIDEN, DER LEDER IND I SNOBBERIET" E.H.GOMBRICH